• +93 20 250 14 20
  • info@aelso.org

محفل تقدیر و گرامی داشت از فعالیت‌های مسوولین و اعضاء موسسه AELSO، نهاد حرکت سفید و رادیو آنلاین راه ابریشم

AELSO October 26, 2019 Recent News

در یک محفل ویژه که به تاریخ ۲۵ اکتوبر سال ۲۰۱۹ میلادی از طرف موسسه مطالعات اقتصادی و حقوقی افغانستان، نهاد حرکت سفید و رادیو آنلاین راه ابریشم در شهر کابل برگزار گردیده بود از فعالیت‌ها و دستآورد های ۸۰ تن از مسوولین و اعضاء فعال بخش های مختلف این سه نهاد فوق الذکر تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

محفل با آیات از کلام الله مجید توسط قاری صاحب احمد شکیب منصوری آغاز شده و متعاقباً جناب محترم ابوالاحرار رامزپور رئیس عمومی موسسه ایلسو (موسسه مطالعات اقتصادی و حقوقی افغانستان) تشریف آوری مهمانان و اشتراک کنندگان را خیر مقدم گفته در رابطه به فعالیت های هر سه نهاد معلومات ارائه کردند.

محترم ابوالاحرار رامزپور در جریان سخنرانی
محترم ابوالاحرار رامزپور در جریان سخنرانی
محترم احمد فردین بختیاری در جریان سخنرانی
محترم احمد فردین بختیاری در جریان سخنرانی

بعداً محترم احمد فردین بختیار یک تن از اعضای برجسته و عضو هیئت رهبری نهاد حرکت سفید در رابطه به تاریخچه و چگونگی تائسیس این نهاد معلومات داده و جوانان را تشویق به فعالیت های مدنی و سهم گرفتن در این چنین فعالیت های کرد.

تعداد زیادی از دانشمندان و شخصیت های علمی و مطرح کشور در این محفل اشتراک داشتن و هریک به نوبه خود از فعالیت های علمی و موثر این نهاد ها در جامعه قدردانی کرده برای جوان که در این نهاد ها فعالیت دارند آرزوی موفقیت کرده از ایشان قدردانی کردند.

همچنان شماری از مسوولین و بنیانگذاران ارشد هر سه نهاد سخنرانی کردند و ابراز تشکری داشتند از همه اعضای فعال این نهاد ها.

در پایان محترم محمد خالد رامزی رئیس اجرائیه موسسه ایلسو، موسس رادیو راه ابریشم و عضو هیأت رهبری نهاد حرکت سفید از فعالیت های همه مسوولین در هر سه نهاد قدردانی کرده افزود فعالیت های ما دائمی بوده و در آینده شما شاهد برنامه های مفید دیگر ما از این آدرس ها خواهید بود.

محترم محمد خالد رامزی در جریان سخنرانی
محترم محمد خالد رامزی در جریان سخنرانی

برای دریافت تمامی تصاویر روی این لینک کلیک کنید!

برای عضو شدن با ما روی این لینک کلیک کنید!